Microsoft Frissítés – “January Patch Day”
A Microsoft ”January Patch Day” windows frissítés telepítésének következtében tapasztalható, hogy jelenleg néhány EPLAN alkalmazás nem indul el. Ez kiterjed minden olyan termékre mely az EPLAN Licensz Manager-t vagy, az EPLAN Licensz Kliens -t használja.
Nem indul az EPLAN alkalmazás? Így lehet átmenetileg újraindítani az EPLAN-t!
A Microsoft ”January Patch Day” windows frissítés telepítésének következtében tapasztalható, hogy jelenleg néhány EPLAN alkalmazás nem indul el. Ez kiterjed minden olyan termékre mely az EPLAN Licensz Manager-t vagy, az EPLAN Licensz Kliens -t használja. Azonban a windows frissítés letörlésével rendszerint lehetséges a fent említett probléma átmeneti megoldása, azaz az EPLAN alkalmazások újra elindulnak. Az EPLAN azonban felhívja a figyelmet, hogy a javasolt megoldás csak egy tipp, annak alkalmazása a felhasználó saját felelőssége. Kérem gondolja meg, hogy a javasolt megoldás IT biztonság szempontjából alakalmazható-e az Ön cégénél. Az EPLAN a Microsoft-tal közösen már intenzíven dolgozik a végleges megoldáson, mely az EPLAN alkalmazások jól megszokott működését garantálja a frissítés után is. Amint meglesz ez a megoldás, azonnal tájékoztatjuk erről.
Addig is az alábbiakat követve tudja elindítani az EPLAN szoftverét:
Az alábbi hiba üzenet jelenik meg az EPLAN szoftver elindításakor? Ha igen, kérem ellenőrizze, hogy az alábbi frissítések egyike volt-e telepítve a rendszerében. Az Ön operációs rendszeréhez tartozó frissítés kitörlése után, el kellene, hogy induljon az EPLAN szoftver. Windows 10 1709 (KB4056892)
- <link https: support.microsoft.com en-us help windows-10-update-kb4056892>support.microsoft.com/en-us/help/4056892/windows-10-update-kb4056892
Windows 10 1703 (KB4056891)
- <link https: support.microsoft.com en-us help windows-10-update-kb4056891>support.microsoft.com/en-us/help/4056891/windows-10-update-kb4056891
Windows 8.1 (KB4056898)
- <link https: support.microsoft.com en-us help windows-81-update-kb4056898>support.microsoft.com/en-us/help/4056898/windows-81-update-kb4056898
Windows 7 (KB4056897)
- <link https: support.microsoft.com en-us help windows-7-update-kb4056897>support.microsoft.com/en-us/help/4056897/windows-7-update-kb4056897
Windows Server 2016 1709 (KB4056892)
- <link https: support.microsoft.com en-us help windows-10-update-kb4056892>support.microsoft.com/en-us/help/4056892/windows-10-update-kb4056892
Windows Server 2012 (KB4056899)
- <link https: support.microsoft.com en-us help windows-sever-2012-update-kb4056899>support.microsoft.com/en-us/help/4056899/windows-sever-2012-update-kb4056899
Az alábbi linken a Microsoft által kiadott összes “January Patch Day” frissítés megtalálható:
<link https: www.catalog.update.microsoft.com>www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx Amennyiben a probléma a frissítés kitörlése után is fennáll, kérjen bátran segítséget az EPLAN technikai csapattól. Online:<link https: www.eplan.hu hu tamogatas eplan-solution-center>EPLAN Solution Center
Telefon: +36 23 420 735 Ezúton is elnézést kérjük a probléma által okoztott kellemetlenségek miatt. Az Ön magyarországi EPLAN csapata
More
- <link>EPLAN Solution Center
- <link>Support EPLAN
More
- <link>EPLAN Solution Center
- <link>Support EPLAN