GYIK
Közérthető válaszok a gyakran ismételt kérdésekre
EPLAN támogatás: Egyszerű megkeresés!
Az "EPLAN Solution Center" ügyfélportálon keresztül a honlapon, vagy telefonon.
Egy úgynevezett tikett formájában. A tikett egy azonosító (tikett) számmal ellátott kérés az EPLAN támogatás csapat részére, melyet automatikusan hozzárendelünk az Ön kérdéséhez.
Amennyiben telefonon keres fel bennünkeet, akkor a hívás egy tikettként kerül rögzítésre. Ezután vagy visszahívjuk, vagy megkapja a választ az "EPLAN Solution Center" Ügyfélportál rendszerből a lehető legrövidebb időn belül.
Küldje el a kérdését az Internet alapú EPLAN Solution Center Ügyfélportálon keresztül. Így Ön sokkal egyszerűbben teheti fel kérdését egy modern felhasználói felületen.
Mert a legfontosabb információkat már összegyűjtöttük a korábbi megkeresések alapján. Ez garantálja, hogy a kérését a legjobb minőségben, pontosan és adatvesztés nélkül tudjuk kezelni. Amint Ön létrehoz egy tikettet,azonnal megoldási javaslatokat kap a kérdésére a Tudásbázisból. Nincs a kapcsolatfelvételnek más olyan formája, amely ezt a lehetőséget kínálná fel.
Igen. Még nagyobb mennyiségű adatok feldolgozása sem probléma, amennyiben előzőleg létrehozott elmentett egy tikettet. Ezután már feltöltheti a nagyobb mennyiségű adatokat közvetlenül a kérdéséhez/a tiketthez.
Minden beállítás automatikusan mentésre kerül a későbbi projektek kezeléséhez. Így még gyorsabban tudunk reagálni a sürgős kérdésére. Ezen túlmenően a feldolgozás állapotát bármikor megtekintheti. Természetesen, Ön hozzfér az összes információhoz a már meglévő tikettekre vonatkozóan.
Mindig: az év 365 napján, a nap 24 órájában.
EPLAN Solution Center: Praktikus tippek & trükkök
A tikett feldolgozása alatt megjegyzések segítségével Ön bármikor hozzáfűzhet hasznos információkat, segítve ezzel a támogatási csapat munkáját.
Magyarázatként adatokat tölthet fel közvetlenül a tiketthez. Ezek ezután az EPLAN támogatási csapat számára közvetlenül elérhetőek lesznek.
Ön bármikor megtekintheti a kérdéseit az EPLAN Solution Centerben, pl. ellenőrizheti a kérdés feldolgozottságát, vagy kérheti a már megválaszolt kérdésének felülvizsgálatát. A tiketthez a válaszok megjegyzésként lesznek csatolva. Prémium szoftverkövetéssel rendelkező partnereink megtekinthetik a kollégáikhoz tartozó tiketteket is.
Ön lezárhatja a kérdéséhez tartozó tikettet, amennyiben időközben megtalálta a kérdésére a választ - pl. a Tudásbázisban. A megtalált megoldás az EPLAN Solution Centerben dokumentálásra kerül és később bármikor újra megtekinthető.
Ön bármikor letöltheti az EPLAN támogatás által a tiketthez csatolt adatokat még akkor is, ha a tikett időközben lezárásra került. Ez azt jelenti, hogy így Ön mindig hozzáfér a rendelkezésre bocsájtott dokumentumokhoz, adatokhoz és megoldásokhoz.
Amennyiben a tikett lezárásra került, Ön nem tud további adatokat feltöltetni. Azonban egy új megjegyzés hozzáfűzésével újranyithatja a tikettet és így további adatokat is fel tud tölteni. Kérjük, hogy újabb támogatási kérdéshez hozzon létre egy új tikettet, vagy lépjen velünk kapcsolatba telefonon.