GYIK

Közérthető válaszok a gyakran ismételt kérdésekre

EPLAN támogatás: Egyszerű megkeresés!

Hogyan érem el az EPLAN támogatást szofterkövetéssel rendelkező felhasználóként?

Az "EPLAN Solution Center" ügyfélportálon keresztül a honlapon, vagy telefonon.

Hogyan történik a kérdésem feldolgozása?

Egy úgynevezett tikett formájában. A tikett egy azonosító (tikett) számmal ellátott kérés az EPLAN támogatás csapat részére, melyet automatikusan hozzárendelünk az Ön kérdéséhez.

Mi a eljárás telefonos támogatási kérdés esetén?

Amennyiben telefonon keres fel bennünkeet, akkor a hívás egy tikettként kerül rögzítésre. Ezután vagy visszahívjuk, vagy megkapja a választ az "EPLAN Solution Center" Ügyfélportál rendszerből a lehető legrövidebb időn belül.

Mi a legegyszerűbb módja az EPLAN támogatással történő kapcsolatfelvételnek?

Küldje el a kérdését az Internet alapú EPLAN Solution Center Ügyfélportálon keresztül. Így Ön sokkal egyszerűbben teheti fel kérdését egy modern felhasználói felületen.

Miért gyorsabb és hatékonyabb az EPLAN Solution Center, mint a hagyományos támogatási folyamat?

Mert a legfontosabb információkat már összegyűjtöttük a korábbi megkeresések alapján. Ez garantálja, hogy a kérését a legjobb minőségben, pontosan és adatvesztés nélkül tudjuk kezelni. Amint Ön létrehoz egy tikettet,azonnal megoldási javaslatokat kap a kérdésére a Tudásbázisból. Nincs a kapcsolatfelvételnek más olyan formája, amely ezt a lehetőséget kínálná fel.

Szeretnék nagyobb mennyiségű adatot csatolni a kérdésem kifejtése érdekében az EPLAN Solution Center rendszerbe. Ez lehetséges?

Igen. Még nagyobb mennyiségű adatok feldolgozása sem probléma, amennyiben előzőleg létrehozott elmentett egy tikettet. Ezután már feltöltheti a nagyobb mennyiségű adatokat közvetlenül a kérdéséhez/a tiketthez.

Milyen módon segít az EPLAN Solution Center, ha ismételt támogatásra lesz szükségem?

Minden beállítás automatikusan mentésre kerül a későbbi projektek kezeléséhez. Így még gyorsabban tudunk reagálni a sürgős kérdésére. Ezen túlmenően a feldolgozás állapotát bármikor megtekintheti. Természetesen, Ön hozzfér az összes információhoz a már meglévő tikettekre vonatkozóan.

Mikor érhető el az EPLAN Solution Center?

Mindig: az év 365 napján, a nap 24 órájában.

EPLAN Solution Center: Praktikus tippek & trükkök

Megjegyzések / kíegészítő információk

A tikett feldolgozása alatt megjegyzések segítségével Ön bármikor hozzáfűzhet hasznos információkat, segítve ezzel a támogatási csapat munkáját.

Adatok feltöltése

Magyarázatként adatokat tölthet fel közvetlenül a tiketthez. Ezek ezután az EPLAN támogatási csapat számára közvetlenül elérhetőek lesznek.

Dokumentáció

Ön bármikor megtekintheti a kérdéseit az EPLAN Solution Centerben, pl. ellenőrizheti a kérdés feldolgozottságát, vagy kérheti a már megválaszolt kérdésének felülvizsgálatát. A tiketthez a válaszok megjegyzésként lesznek csatolva. Prémium szoftverkövetéssel rendelkező partnereink megtekinthetik a kollégáikhoz tartozó tiketteket is.

Kérdés befejezése/ tikett lezárása

Ön lezárhatja a kérdéséhez tartozó tikettet, amennyiben időközben megtalálta a kérdésére a választ - pl. a Tudásbázisban. A megtalált megoldás az EPLAN Solution Centerben dokumentálásra kerül és később bármikor újra megtekinthető.

Adatok letöltése

Ön bármikor letöltheti az EPLAN támogatás által a tiketthez csatolt adatokat még akkor is, ha a tikett időközben lezárásra került. Ez azt jelenti, hogy így Ön mindig hozzáfér a rendelkezésre bocsájtott dokumentumokhoz, adatokhoz és megoldásokhoz.

Megjegyzés

Amennyiben a tikett lezárásra került, Ön nem tud további adatokat feltöltetni. Azonban egy új megjegyzés hozzáfűzésével újranyithatja a tikettet és így további adatokat is fel tud tölteni. Kérjük, hogy újabb támogatási kérdéshez hozzon létre egy új tikettet, vagy lépjen velünk kapcsolatba telefonon.