Új előfizetési modellt jelentett be az EPLAN

Új előfizetési modellt jelentett be az EPLAN

2021. augusztus 1-től: Előfizetés

Javában zajlik az ipar átalakulása, ennek eredményeként pedig a piaci viszonyok is változnak. Az Eplan következetesen alkalmazkodik ezekhez a változásokhoz: 2021 augusztusától az új szoftverlicenceket kizárólag előfizetéses modellben teszi elérhetővé. A nagyobb rugalmasság különösen az ügyfelek számára lesz előnyös.

Monheim, Germany, 16 September 2020 – 2021. augusztus 1-jétől az Eplan kizárólag előfizetéses modellben kínálja az új licenceket. „Ügyfeleink érdekében 100 százalékban a jövő elvárásaihoz igazítjuk az üzletpolitikánkat – magyarázta Sebastian Seitz, az Eplan vezérigazgatója a változásokat. – Ez az úttörő döntés mind a jelenlegi, mind az új ügyfeleink számára gyümölcsöző lesz.” Seitz biztos abban, hogy az olyan előnyök, mint a vonzó belépési feltételek, az előfizetés időtartamának rugalmassága, valamint az Eplan következő verziójában megjelenő átfogó új funkciók semmi kívánnivalót nem hagynak maguk után.

A lényeg: intenzív párbeszéd az ügyfelekkel

„Tevékenységünk középpontjában mindig az ügyfeleink sikere áll – jelentette ki Seitz. –Szoftverfejlesztéseinkkel teljes mértékben az ügyfelek igényeit kívánjuk kiszolgálni és egyúttal inspirálni szeretnénk őket.” Ez a megállapítás egyben a vállalat hitvallását is jelzi: az ügyfelek sikerének biztosítása és előmozdítása a hatékony tervezés segítségével. Seitz vezérigazgató ezenkívül azt várja, hogy az előfizetéses modell még intenzívebb párbeszédet indít majd el az ügyfelekkel. „Tovább akarjuk erősíteni a kapcsolatot ügyfeleinkkel. A digitális és az ipari átalakulás idején a szoros kommunikáció képezi a siker alapját mindkét oldalon.”

Az új előfizetési feltételek meglévő ügyfeleink számára azonnal elérhetővé válnak. Az új és a jelenlegi ügyfelek azonban 2021. július 31-ig változatlanul öröklicencként vásárolhatnak új, vagy további licenceket.

 

“We want to further intensify the relationship with our customers. In times of the digital and industrial transformation, close communication forms the basis for success on both sides,” says EPLAN CEO Sebastian Seitz.

 

© EPLAN Software & Service, September 2020

“We want to further intensify the relationship with our customers. In times of the digital and industrial transformation, close communication forms the basis for success on both sides,” says EPLAN CEO Sebastian Seitz.

 

© EPLAN Software & Service, September 2020